fredag 28 september 2012

Prov, marknad och shopping

I morse skrev jag prov. Det gick bra, jag gjorde som vanligt så gott jag kunde men inte så mycket mer. Kort och koncist är min grej. Sedan åkte jag till stan och provade jackor. Det blev en sådan jag visade igår. Gick till MQ också för att titta lite, (det var mitt i lunchtid på dagis nämligen så i väntan på att hämta barnen fick jag en halvtimme på stan)
:)
Det blev en fin tröja.




Den är liksom inte bara helt svart utan det är lite mönster i tyget. Like!








Bak.
Sedan hämtade jag barnen och åkte tillbaka till stan och gick på marknaden ihop med en klasskompis till mig. Lite godis är väl vad man köper. Finns väl mest skit tycker jag. Barnens farmor kom och gick med oss lite och barnen fick varsin ballong av henne :) Blixten mqQueen och Dora!



Skickat från iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar