måndag 24 september 2012

Okontaktbar!

Ingen som helst kontakt med omvärlden. "Ingen service" står det längst upp i min telefon.
Telenor säger att dom inte kan se något fel i abonnemanget och att det är en driftstörning, felsökning pågår, beräknad åter 22:15.
Det har varit helt dött sen i natt nån gång, och det verkar bara vara jag som har problem? Konstigt.
Ingen surf med datorn heller eftersom jag använder telefonens internetdelning till det. Nu har jag M:s Tele2-mobila-bredband. Får se om det börjar funka snart! Tröttsamt!
 
För övrigt så köpte jag träningskort på Sportlife igår och var på mitt första pass idag, Bodypump. Kul, armarna är helt slut :) Barnen hade roligt i lekrummet också och ville inte gå hem :) Känns ju bra iallafall! Nu vill jag testa allt... Bodycombat, Zumba, Sh´bam, MRL... Spännande! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar