fredag 28 september 2012

En lista om mig

 

Jag har blivit utmanad av Tessan
Ska försöka så gott jag kan :)
Du heter? Carol Tina Louise Syrén

Smeknamn? Inget direkt smeknamn. Mamma isåfall.

Beroende av? Nässpray.

Favoritmärke/n? Köpte en ny tröja från Bondelid idag faktiskt. Himla fin. Annars blir det Esprit/EDC som hör till mina favoriter. Köper inte så jättemycket märkesplagg till mig själv, men något ibland. Till barnen blir det Didriksons och POP när det handlar om jackor och overaller, annars inte så mycket märken till dom. KappAhl och Lindex liksom ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag tränar :) Och att jag har fina barn.

Familj? Sambo, barn och hund.

Kör?  Bil :) Ford Mondeo just nu.

3 färger i höst? Jag är ju ganska svart. Grått och lila kanske kan vara något?

Sprit, cider, vin eller öl? Coca-cola! Måste jag dricka alkohol så blir det väl en cider.

Hatar? Hat är ett starkt ord, men det finns mycket saker i världen som jag stör mig på. Jag tittar ofta på efterlyst, och senast jag kände hat var mot den personen som lämnade ett offer liggandes på spåret i väntan på att bli överkörd av tåget. Sånt hatar jag.

Hur svarar du i mobilen? Hej. (Om jag vet vem det är) eller kanske Hallååååå du! Eller tjena!
Annars "Ja det är Carol"

Brukar du komma i tid? Kommer alltid före utsatt tid!

När mår du bra? När jag är duktig och äter rätt sorts mat, när jag får sova ordentligt och när jag rör på mig.

Vad tycker du om fötter? Jag har ingen fobi, men det är ju ganska äckligt med fötter. Särskilt när man ser folk med såna där torra spruckna hälar... uhh.

Är du blyg? Beror nog på i vilket sammanhang, skulle kanske inte kalla mig blyg men det är inte alltid jag tar för mig och pratar en massa.

Vad längtar du tillbaks till? Sommaren, och gärna en RIKTIG sommar med lite värme!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag hoppas det. Jag har lärt mig en läxa iallafall. Riktiga vänner snackar inte skit!

Hur gammal är du? 31 och skäms inte för det.

Är det okej att gråta? Ja det är väl absolut okej att få visa sina känslor tycker jag!

Vill du gifta dig? Ja det vore trevligt <3

Barn? (om, vill du ha fler?) Två barn men nu är jag nöjd!

Är du bra på att laga mat? Nej. Jag kan laga vanlig husmanskost men experimenterar sällan i köket, har inte tillräckligt med intresse för det.

Intressen? Familjen, shopping och hoppas att jag kan säga träning!

Det visste ni inte om mig? Jag har ett Hello Kitty nattlinne på mig när jag sover. BIG t-shirt =)

Är du flygrädd? Nej det är jag inte.

Jag utmanar Sandy , Sandra och Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar